De video franchise administratiekantoor tonen of verbergen

Franchise Administratiekantoor?

Heb jij een administratiekantoor? En ben je op zoek naar meer klanten? Bekijk in de video hier links hoe wij als franchise organisatie de marketing trechter inzetten om klanten te werven. Een franchise formule met een focus op het data-collectief.

marketing franchise administratiekantoor

Marketing

Onderzoek toont aan dat potentiele klanten 8 keer een merk onder ogen moet hebben gehad alvorens deze jou als mogelijk administratiekantoor in overweging nemen. Het effectiefs als deze via verschillende kanalen bij hen terecht komen. Het antwoord op de vraag over welke kanalen het effectiefst zijn is dus allemaal!

Alle media kanalen vertegenwoordigen

Jij hebt misschien affiniteit met LinkedIn, een ander met Facebook en Twitter. Een filmpje op Youtube wordt ook heel erg gewaardeerd. Radio, (lokale) kranten en televisiereclame wel doen omdat het bijdraagd aan het acht verschillende kanalen principe of is dat een schot hagel? Hoe vaak kunnen we mailen en wie bereiken we daar eigenlijk mee?

Het data-collectief bij franchise

Wij kunnen zeker vanuit ervaring zeggen wat de antwoorden op deze vragen zijn. Echter is het belangrijker om op basis van data de juist keuzes te kunnen maken. Hoe meer data er aan een beslissing ten grondslag ligt, hoe effectiever de communicatie zal zijn.

Daarom werken wij samen om naamsbekendheid te creeren en zo effectiever klanten te werven. Daarnaast hebben de inspanningen die we doen ook een veel groter bereik als voor een zelfstandige administratiekantoor.

Meer bereik door samen te werken

Grote aantallen is eigenlijk de basis van alles. Je bij mij aansluiten betekent alleen daarom al een groot bereik op LinkedIn met +5000 volgers en de 2000+ weergave die alle Youtube filmpjes bij elkaar al hebben. Zeker in de huidige tijd bereik je veel meer als je samen werkt.

Meer winst bij meer klanten

Door bewezen marketing wetenschap (de plus administratiekantoor marketingtrechter) in te zetten kom je vaker onder aandacht bij potentiele klanten, wordt je eerder uitgenodigd om je diestverlening persoonlijk toe te lichten en teken je uiteindelijk veel meer contracten. Dat is toch je uiteindelijke doel, meer omzet bij meer winstgevende klanten.

De doelgroep

Aangesloten administratiekantoren bieden wij een scherp onderscheidend vermogen aan in een aantrekkelijke markt. Wij concentreren ons op ondernemers met een duidelijk groei-oogmerk die de boekhouding écht als sturingselement gebruiken en nodig hebben voor het management van hun bedrijf. De klant die onze kennis waardevol kan inzetten mét ons.

ICT en de franchise administratiekantoor formule

De ICT van onze formule

ICT en automatisering nemen steeds belangrijkere rol in bij het besturen van een administratiekantoor. Deze moet dan ook altijd werken. Als die even niet werkt moet jij dat snel opgelost hebben.

Betere inrichting van software

Door samen te werken kunnen we automatisering op een dusdanig hoog niveau uitvoeren dat je hier minder omkijken naar hebt. Software bedrijven trekken zich van nature terug als dienstverleners naar gebruikers. Instellingen is alles. Als formule zetten we voorbij optimale instellingen ook inrichtingen, templates en koppelingen tussen softwarepakketten op.

Een optimale productiestraat

We ontwikkelen een optimale productiestraat, met optimaal ingerichtte koppelingen ertussen. We zullen helpen om het gebruik ervan te optimaliseren voor een Plus Administratiekantoor, zodat jij je handen vrij heb voor je klanten. Geloof ons dat dat uiteindelijk bijdraagt aan een betere ontwikkeling van je administratiekantoor.

Bij de keuze van software staan automatiseringsgraad en gebruiksgemak voorop. Op de eerste plaats vanuit de klant gezien. Hoe meer onze klanten zelf gebruik maken van onze software (ook als dit alleen inzage betreft) des te meer deze zich verbonden voelen aan onze dienstverlening met als gevolg groeiende trouwheid en een hoge tevredenheid van onze klantenkring.

Door ons ondersteunde software

Vanuit de klant denken betekent ook dat we zijn keuze voor software moeten volgen. Immers zijn er zoveel specifieke en specialistische softwarepakketten beschikbaar, zeker ook branchgericht. Om als administratiekantoor een brede markt aan te spreken moeten we deze dus ook kunnen ondersteunen. Hieronder de lijst van softwarepakketten die we op dit moment ondersteunen en ook meenemen in ons continuiteitsprotocol. Voor overige pakketten geldt een inspanningsverplichting.

Softwarepakketten in ons continuiteitsprotocol


Boekhoudprogramma

Exact

Exact biedt een brede oplossing aan voor het verwerken van boekhoudingen. Ze bieden ook in de controle praktijk een volledige oplossing voor workflow. Inzicht in, toezicht op en overzicht bij het beheer van je kantoor. Meer over Exact voor administratiekantoren kan je hier vinden.
Documentverwerking

Exact

Zou je niet willen dat al het werk voor u gedaan werd? Basecone verwerkt facturen voor 90% volledig vanzelf. Zo kan het Plus Administratiekantoor gemakkelijker “bij zijn” en heeft jouw klant altijd toegang tot zijn archief.
Management informatie

Visionplanner

Ondernemen is steeds meer daadkracht en gaat over hoe snel u kunt inspelen op ontwikkelingen. Met Visionplanner heeft de klant altijd inzicht in de voor hem of haar belangrijke prestaties van haar of zijn bedrijf.

Visionplanner speelt ook een grote rol bij het onderschrijven van de adviespraktijk die een plus administratiekantoor heeft.
Loonadministratie

NMBRS

NMBRS onderscheidt zich door een hoge mate van automatisering. Directe koppelingen naar CAO’s, workflows die hele bedrijven in een paar handelingen verlonen en overkoepelend beheer van administraties.
Login manager

SecureLogin

In onze markt is integriteit en veilige toegang tot applicaties essentieel. Via Secure login kunnen we paswoorden beheren, dubbel oath inlogmethodes gebruiken tot alle gebruikte applicaties.

Collectief en sociaal verzekeren voor arbeidsongeschikheid

Collectieve Arbeidsongeschikheidsverzekering

In loondienst of ondernemen. Wikken en wegen. De sociale zekerheid is vaak een van de redenen om in loondienst te blijven werken. Als ondernemer voor arbeidsongeschikheid verzekeren is schikbarend duur. Tenzij we die binnen een beperkte kring kunnen realiseren.

Heel veel verzekering voor minder premie

De oplossing is een sociale arbeidsongeschikheidsverzekering. Er zijn diverse partijen op de markt die de het verzekeringsproces neerleggen bij ons als gebruikers. Daardoor realiseren we daar een besparing ten opzichte van commerciele partijen van honderden euros. Een inleg van 100 euros per maand verzekerd bij ziekte een basis inkomen van 1800 euro per maand. Hoger/lager, alles mag en kan. En uiteindelijk: zijn er geen uitbetalingen dan blijft jouw inleg gewoon van jou (ook niet van de formule).

Samen staan we sterk

De software is ook bruikbaar binnen jouw eigen klantenkring. Binnen onze formule zijn we elkaars 1e graads netwerk. Jouw klanten zijn ook jouw 1e graads netwerk, maar kunnen ook een 2e graads netwerk zijn van de formule. Dat allemaal tegen minimale kosten.

Kwaliteit van jouw administratiekantoor

Kwaliteit van jouw Plus Administratiekantoor

Kwaliteit is de belangrijkste aankoopgarantie in de markt van administratiekantoren. Een Plus Administratiekantoor is bereikbaar, wordt continu bijgeschoold op fiscale wetgeving en biedt op maat gemaakte dienstverlening en begeleiding van haar klanten. Als Allround Plus administratiekantoor blijft geen ondernemersvraag onbeantwoord.

Kwaliteit is natuurlijk ook voor een belangrijkdeel het gevoel, de beleving, dat klanten hebben tijdens het ondernemen. Klanten van een Plus Administratiekantoor laten ons weten dat ze ons ervaren als een partner in business. Het vertrouwen, samenwerking en korte communicatielijnen dat we hooghouden zorgt er voor dat hun onderneming voldoet aan wet en regelgeving, floreert en een geweldig perspectief mee krijgen.

Je netwerk is goud waard

Als basis natuurlijk je collega’s. We willen allemaal ontwikkelen en onderscheidend zijn in onze markt dus vraag het ons. Of het nu over ICT, marketing of inhoudelijk betreft, een netwerk is goud waard!

Wij zijn aangesloten bij een vakinhoudelijke dienstverlener voor rekeningmodellen en voor de inhoud van nieuwsbrieven. Zij huizen meer dan 25 vakspecialisten. Fiscalisten en juristen maar ook organisatieadviseurs die jij kunt bellen of mailen. Zij spelen tevens een grote rol in de ontwikkeling van kennis door middel van hun trainingsprogramma.

Een profiel van een kantoorhouder bij onze formule kunt u vinden op onze pagina Business Controller.

Ga naar pagina Business controller

Opleiding

Opleiding

Continue ontwikkeling van kennis geeft franchisenemers de bagage om naar ondernemers toe optimaal te kunnen adviseren. In een voor altijd ontwikkelende markt is de kennis van morgen toepassen je klantenkring net dat tikkie verschil geven.

Plus administratiekantoor heeft een volledig opleidingsprogramma beschikbaar. Alle modules zijn facultatief. De kennis die in de cursussen wordt overgedragen is absoluut noodzakelijk.

Programma van cursussen

Meer informatie franchise administratiekantoor

Meer informatie aanvagen

Wij verstrekken geen informatie in brochures. De actuele afspraken kan je per mail ontvangen.

Privacy verklaring

Privacy

De gegevens die je deelt middels dit contactformulier worden alleen gebruikt om jou informatie te vestrekken over onze formule. Dit zijn maximaal 8 mails, ongeveer 1 per week. Mailadressen worden door ons nooit aan derden verstrekt en worden niet door ons gebruikt voor marketing doeleinden. Lees onze privacy verklaring
* vereist

Ons mailadres

Wil je liever je eigen mailprogramma gebruiken om met ons in contact te komen. Dat kan op info@plus-administratiekantoor.nl

Ons telefoonnummer

Wil je liever telefonisch in contact komen dan is ons telefoonnummer 06 3390 0457. Of laat je telefoonummer hieronder achter en we bellen je zo spoedig mogelijk terug.